hits

Mandagsøkt - Bryst og Triceps

Dagens treningsøkt ble en styrkeøkt med fous på bryst og triceps. Økten ble gjennomført på Solsiden sammen med min fine treningspartner Kaja. Vi får alltid supre økter sammen, og det er utrolig trist å tenke på at om en liten uke drar Kaja fra meg og tilbake til Politistudie i stavern. Jeg skulle gitt mye for å ha denne jenta med meg på trening hver eneste uke.

Dagens økt var altså bryst og triceps, med følgende øvelser:

  • Brystpress med hantler
  • Benkpress 
  • Flies i kabel
  • Pushups
  • Triceps pushdown med tau
  • Triceps overhead med tau

 

Styrken er så som så, og kroppen føles litt reduert etter et litt for langt styrkeopphold. Uansett føles det godt å være tilbake, og jeg satser på at det ikke tar lang tid før jeg er tilbake for fullt. 

Har du trent i dag, hva stod på din treningsplan denne mandagen?

 

Smiiil Maren

10 kommentarer
Benedicte Holsen ♥

Benedicte Holsen ♥

Ser ut til å være en utrolig god økt. Du er så fantastisk, så inspirerende og motiverende Maren! Herregud sier jeg bare - forbilde ♥ Jeg har lenge lurt på dette (og ønsker veldig at du tar det med i et innlegg); hvor lenge varer treningsøktene dine? (:

Benedicte Holsen ♥: ca 40-45 minutter :-)

Lena Strømmen

Lena Strømmen

Ååå du er slik en motivasjonskilde! Bein stod på planen, vart ei knall økt:)

Du ser smashing ut! Håper du kan komme med ett eget innlegg om hotellet og stedet dere bodde på i Kroatia :)

trent ben ben ben i dag! :-D like å start uke med benøkt!

Vanessa: Jeg har lagt en direkte link til hotellet på innlegget hvor jeg la ut masse små snapshots fra ferien:) Ta turen inn der å les alt om hotellet!:)

I går ble det lår og rumpe for min del med blandt annet knebøy, boksbøy og glutbright me bein på stepp. I dag blir det bryst og bisceps med blandt annet benkpress! Herlige treningshverdag!:-D

Løp intervaller med team spicheren løp 3-4-5-4-3 i jegers ! Knall tung og knall gøy :)

Kan du skrive hvor mange kg du løfter på hver øvelse? :)

Karoline: i dag kjørte vi rimelig lett og fokuserte på teknikk:
- Utfall uten vekter for å lære teknikk 16x4
- nedtrekk 38kg 10x4
- brystpress 14kg hantler 10x3
- benpress 60kg 10x4
- roing 30 kg 10x3
- planken 45 sek x 4

Skriv en ny kommentar