hits

Stretching i sola

Vi har startet en herlig trent her nede med morgentur nesten hver morgen. Vi går i godt tempo i ca 45 minutter før vi avslutter med et bad i middelhavet. Folk går ut på litt ulikt tidspunkt, og tempo og lengde på turen varierer men det viktigste er at alle er bevegelse. Jeg synes dette er en fantastisk måte å starte dagen på. I dag gikk jeg og mamma sammen i rett under en time, før vi avsluttet med strechingøvelser ved bassengkanten. For en start på dagen! 


I dag har jeg kun en ting på planen og det er Solsenga. Jeg skal rett og slett ligge rett ut å sole meg, lese bøker, høre på musikk, lese blader, spise is og frukt, bade og bare nyte livet på Rivieraen. De andre dagene har vi vært ute av huset en tur enten for lunsj, eller for å besøke nye steder, men i dag er det kun avslappning som gjelder. Det kunne ikke passe bedre, det slike dager som gjør at man kommer hjem fra ferie med et herlig overskudd av energi. Jeg er litt rastløs av natur, så det passet perfekt at vi har hatt en powerwalk på morgenen slik at jeg har fått brukt litt energi, og dermed kan slappe enda bedre av.

Jeg leker med tanken om å sette opp en ny liten sirkel for meg og min spreke fetter, men vi får se om det kanskje bare blir med tanken. *ler*. Synes dere det var gøy når jeg delte forrige sirkeløkt, for da legger jeg mer enn gjerne ut neste også, for om det ikke blir i dag, så skal vi garantert ha en økt eller to til før hjemreise. 

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiiiil Maren

 

3 kommentarer

Veldig morsomt og inspirerende å se økta deres, så artig om du har lyst til å legge ut den neste også! Kjekt med tips til treningsøvelser for når man er på ferie og ikke har treningssentereret i nærheten :) Ser ut til at dere har en herlig ferie. Kos deg masse videre og nyt dagene du er på tur :)

Lin: Takk for det :D Økt 2 ligger nå ute :)

Løper du eller går du? <3

Skal på ferie i 2 uker til Spania og mamma har sagt jeg ikke bør trene på treningssenter pga av varmen :-( og jeg GÅR en morgentur 3-4 ganger hver uke + litt tøy og bøy + lette styrkeøvelser er det nok for å holde noen Lunde form da jeg trener 3-4 ganger hjemme?

Er redd for å bli litt "utslått" av varmen siden jeg lider av mild anoreksi men er ikke direkete undervektig :-) håper du svarer for det virker som har peiling på slikt <3

Super stor klem

Skriv en ny kommentar