hits

Saturday challenge

God ettermiddag dere. Jeg føler det er langt på dag, da jeg har vært våken siden kl 06 denne lørdagen. Det er ingen hemmelighet at jeg ligger langt på etterskudd med eksamenlesingen, så da må helgene unyttes maksimalt. Så før klokken slo 12 i dag hadde jeg allerede hatt frokost, x antall kopper kaffe, noen gode effektive lesetimer, en tur på tredemølla, litt styrketrening med kettlebells og en herlig lunsj. Utrolig hvor mye man får unna når dagen startes så tidlig. Energien er på topp nå, men jeg venter en total krasj om et par timer når trøttheten sniker seg på. Jeg klarte jo selvfølgelig ikke komme meg i seng så tidlig som planlagt i går, og dermed kan jeg skryte av hele 5 timer søvn i natt. Det er akkurat 3 timer for lite for denne frøkna.  



Jeg postet et bilde fra treningsøkten i dag på min Instagram (@marenerdvik). Flere har etterlyst både hva jeg gjorde med kettelbellsene og hvor treningsklærne var fra. Jeg skal dele både økten og link til klærene litt senere i dag, men nå må jeg tilbake til sykdomslæra et par timer.

Ha en fortryllende lørdag kjære dere. Regnet pøser ned her i sør, men det gir jo perfekte forhold for dyne-sofa-film-maraton med verdens beste samvittighet. Jeg utfordrer dere til å kle godt på dere, løpe ut i regnet i minimum 30 minutter (eller på treningsenteret), for så å dra innom butikken etter endt treningsøkt, handle med noe godt du har lyst på, dra hjem å ta en lang varm dusj før du kryper under dyna på sofaen, med en koselig film og bare nyter denne lørdag fullt ut. Challenge accepted? 

 

Smiiiiiil Maren


3 kommentarer

I dag har jeg hatt tur i skogen (en time rask gange) og er på vei til treningssenter for styrketrening :)))) det er vanskelig å finne motivasjon - håper jeg klarer å få inn gode rutiner etter hvert :))))

Ville bare ønske deg lykke til med eksamenlesning - stå på - du er knallgod som rekker alt mulig !

Heisann maren :) jeg har et spørsmål. Jeg er en 17 år gammel jente som gjerne vil li litt mer "fit" om du skjønner, men vet ikke helt hvordan eg skal gå frem. Jeg har en normal vekt, ikke for stor eller for liten, men litt dvask; lite muskler litt mer fett. Nå trener jeg på treningsstudio tre ganger i uken, med to kondisjonstreninger( jogger 3 km ene dagen, 40 min spinning andre) og en styrketrening. Kostholdet er "normalt"( brød frukt, grønnsaker, lørdagsgodt på lørdager osv) lurer litt på det men kalorier osv: bør jeg ligge i kcal underskudd eller overskudd? Har hørt noen ligger i underskudd med overskudd på proteinene? Har du noen tips om hva jeg byrde gjøre? :)

Skriv en ny kommentar