hits

Intervall-tips, mat og bildedryss fra treningsreise

Åååå jeg har så mye jeg har lyst å dele med dere. Dagene her på treningsreise i Kypros går så alt for fort, det skjer så mye gøy, og været er så fint at det er faktisk litt vanskelig å sette seg inn å ta seg tid til å oppdatere bloggen. Vi har en stor camp denne gangen, og med 42 jenter så er det alltid noen å henge med og alltid noe som skjer. Samtidig er det jo veldig viktig å ta vare på alle dere hjemme også, og sørge for at det kommer oppdateringer jevnt og trutt til min trofaste fine gjeng<3 

Vi har siden sist hatt en intro-økt med en liten smakebit på alle timene som kommer i løpet av uken, en intervall-time som jeg har lovet å dele, og en morgentur med jentene. Jeg har også hatt en løpetur på egenhånd hvor jeg stoppet å kjørte en liten sirkel, og i dag på gymmet hadde jeg en kjepp liten 30 minutters økt som dere finner på Snapchat (marenerdvik). 

INTERVALLER:

Disse bildene er fra min lille intro med sirkeltrening og strikk. Jeg skal ha en hel time med strikktrening litt senere i uken, og deler mer om det da. La oss snakke litt om intervallene som jeg lovte å dele med dere: Intervallene var en pyramide. Arbeidsperioder var på  3-2-1-1-2-3 minutter, hvor pausene var halvparten av intervalldraget. Har du testet denne typen intervaller? Hvis ikke synes jeg du skal teste det ut, enten på mølle eller utendørs. 

Mange spør om maten på slike turer, og det går i buffet fylt til randen med alt du kan tenke deg av deilig mat. Det er så mye sunn, fersk, og god mat at vi føler oss skikkelig heldige hvert eneste måltid. Her er et glimt av gårsdagens lunsj: 

I dag startet vi med en joggetur langs vannet, og resten av dagen har vi latt jentene få en liten timeout og bare NYTE det fantastiske været. 24 grader og strålende sol er ikke feil for en gjeng med solsulte nordmenn. Det er så vakkert her og jeg koser meg helt enormt. 

I morgen tidlig venter en litt heftig start med intervaller klokken 07, etterfulgt av en god frokost og noen timer i sola, før vi skal ha en hel time med rumpetrening,  gå oss en deilig tur og avslutte med foredrag om mental trening. En finfin mandag på planen. 

 

Smiiil, Maren 

 

9 kommentarer

Sp gøy med oppdatering. Det ser ut til å være: Fantastisk sted, fantastisk tur og fantastisk opplegg. Jeg får så lyst å være med

Kari: Ååå for en kommentar. Så gøy - hjertelig velkommen!

Ser ut som dere har det fantastisk. Vil du dele rumpetreningen dere skal ha i morgen? :)

Kine Marie: Absolutt <3

Det ser så morro ut på disse reisene deres. Kanskje jeg skulle utfordret angsten med å bli med på en av turene deres. Ser så deilig ut med sol og trening :)

Så spennende og variert opplegg! Kunne du delt litt oversiktlig hva mentaltreninga handler om? Og evt. hvis noen av de fargerike smoothiene der var konge - veldig gira på oppskrift og teste hjemme :D Kos dere masse!

Åååå det ser så fantastisk ut 😃 Skulle ønske jeg hadde helse til å være med på noe slikt. Men med ME og fibromyalgi (og andre diagnoser) tåler ikke kroppen min sånt skjør 😫

Hvordan er temperaturen der nå? Ser helt herlig ut :-) Kos dere masse!

Reiser til Kypros selv om tre uker, så er litt spent på temperaturen både i luft og vann.

Anonym: Nå er det rundt 25 grader og strålende sol, 18-19 i vannet. Så om 3 uker er det nok rundt 30 i lufta og sikkert varmere i vannet og. Vi storkoser oss med skikkelig sommervær<3

Skriv en ny kommentar