hits

Dette spiser jeg til frokost

Jeg har hatt perioder med havregryn, og perioder med knekkebrød til frokost, men jeg vender alltid tilbake til favorittskåla. #marenskåla er en kjent sak, men den ser aldri lik ut. Jeg varierer ingrediensene hele tiden, men basen med meieriprodukter er som oftest ganske lik. Skyr eller yoghurt og cottage cheese. Den skålen dere ser på bildet inneholder følgende: 

  • Banan i skiver 
  • Blåbær 
  • Gult eple
  • Honningmelon 
  • Kiwi
  • Yoplait vanilje 
  • Cottage cheese 
  • Solsikkekjerner 

Kutt opp all frukten, sleng på meieriprodukter og topp med nøtter eller frø. Så godt, så enkelt og så delikat. Mat som ser god ut, smaker ofte enda bedre. Denne skålen smaker som en dessert - men samtidig er den sunn, næringsrik, mettende og utrolig god! 

Dette er frokosten for et par dager siden, dagens frokost er ganske lik med med litt andre ingredienser. Den ser dere på Instastory hvis dere har lyst. Instagram: Marenerdvik 

I dag startet jeg dagen supertidlig med en liten cardio-økt sammen med min kjære. Etterpå var det tid for en WOD med CrossFit gjengen som trener sammen med Charlotte Nevland på CrossFit Kvadraturen. Den økten var så sykt gøy! Jeg har lagt den ut på Snapchat (marenerdvik) og Instastory. Etter det var det rett hjem å hente Leo for en god luftetur med han. Nå ligger vi begge som slakt på sofaen, og her blir vi frem til jeg skal holde time i ettermiddag. Serie på macen, god mat og joggebukse - perfekt på en fridag. 

Hva gjør du i dag? 

 

Smiiil, Maren 

 

2 kommentarer

Du inspirerer :D Men er det ikke gresskarkjerner, og ikke solsikkekjerner? Tips til bedre smak er å riste dem i en tørr stekepanne først og gjerne flere om gangen og oppbevare i et tett glass :)

Elise: Haha, visst er det det! Tusen takk <3 hehe. og takk for tips :D

Skriv en ny kommentar